Sommerland Sjælland tur 22/6

Gymnastikfestival i Sommerland Sjælland

For alle børn fra 1. klasse og op efter

Lørdag den 22. Juni afholdes der en Gymnastikfestival i Sommerland Sjælland. Vi har tilmeldt et sommerhold, som skal lave en opvisning og efterfølgende har vi tid og mulighed for at komme ud i parken og prøve alle forlystelserne. Forældre og søskende er meget velkomne.

Afgang med fælles bus fra Gymnastikhøjskolen kl. ca. 7.30, hjemkomst kl. ca. 20.00.

Pris: 100 kr. (Efter tilskud fra foreningen) Dækker udgifter til transport og indgang i parken. Mad og drikke skal medbringes eller købes i parken.

Opvisningstræning er obligatorisk: 4 mandage i forbindelse med Aktiv Mandag. Den 27/5, 3/6, 10/6 og 17/6 kl. 17.30-18.30. Det kræves at du møder op alle 4 gange og der skal betales 25 kr pr. gang, som normalt ved Aktiv Mandag.

Tilmelding og betaling til turen: Sker via vores hjemmeside senest den 25. Maj. Hvis der er for mange tilmeldte, er det via “først til mølle”-princippet man kommer med. Gymnaster, der har deltaget på hold I løbet af sæsonen 2018/19, vil blive prioriteret først. Vi har 40 pladser, da vi kun lejer en stor bus!! Vi vil meget gerne have nogle forældre med i bussen til at hjælpe. Hvis du vil have hele familien med, så skal du regne med at køre selv.

Opvisningstøj: Vi bruger dragter og t-shirts, som holdene har haft i denne sæson.

Det er muligt for familien at købe indgangsbilletter via http://sommerlandsj.dk/ hvor det er muligt at opnå en lille rabat!

Vi kan muligvis tilbyde pladser i bussen, det afhænger af bussens størrelse og antal aktive gymnaster. Hvis man selv har mulighed for at køre, er I også meget velkommen til det.

Vi håber at fylde en bus med glade gymnaster.

Vel mødt.

Kamilla, Theis, m.fl.