Parkour-camp uge 27

TID: Mandag til onsdag den 2. - 4. juli kl. 08.30-15.30

STED: SG Huset, Ryttervej 70, 5700 Svendborg

HVEM: Piger og drenge 9 - 14 år

KONTAKT: Jacob Kramer, M: jacob@svendborg-gf.dk eller Theis Hansen, M: theis_usa@hotmailcom

PRIS: 475 kr. - tilkøb af mad for 175 kr. i Energibaren i SG-huset. (Hvis du ikke tilkøber mad skal der medbringes madpakke)

I år laver vi parkour campen i et samarbejde mellem Ollerup GF og Svendborg GF. Didi Alaoui er træner på campen, og man kan tilmelde sig på begge foreningers hjemmesider. Men det er den samme parkour camp :-)

Parkour er at bevæge sig hurtigt, effektivt og i flow rundt i sine omgivelser - og det krydrer vi med freerunnings legende og eksperimenterende akrobatiske øvelser. Der er ikke behov for regler i parkour og freerunning, og derfor åbner der sig et væld af bevægelsesmuligheder, som kun fantasien og din fysik sætter grænser for.

Det hele foregår i SG-huset i Svendborg, og på det udendørs parkouranlæg, samt evt. lidt af byens rum.

Dagene vil være fyldt med action, leg, øvelser, teknik- og styrketræning og meget andet. Vi skal have det sjovt og udfordre kroppen. Vi skal forcere forhindringer ude og inde.

Overordnet dagsprogram
Kl. 08.30 Mulighed for leg og hygge
Kl. 09.00 Træning m. indlagte pauser
Kl. 12.00 Frokost i Energibaren, og tid til leg og hygge
Kl. 13.00 Træning m. pauser
Kl. 15.00 Tak for i dag, og tid til leg og hygge
Kl. 15.30 Herefter vil der ikke længere være trænere til at holde øje.

Programmet suppleres med sjov og spas og en tur i svømmehallen om onsdagen.

Prisen er inkl. frokost, t-shirt og drikkedunk.