Om foreningen

Foreningens formål er, at fremme gymnastikken og idrætten, samt ved andet kulturelt virke, at styrke det frivillige foreningsarbejde, for at fremme den folkelige oplysning.

Foreningen består af en flok frivillige som arbejder med at skabe gode, sjove og udviklende aktiviteter og oplevelser for områdets børn, unge og voksne.

Vi har udarbejdet en "Trivsels- og mobbepolitik" for at kunne skabe de bedst mulige betingelser, så foreningens medlemmer og instruktører kan færdes i et trygt idrætsmiljø og frirum, hvor man kan udøve sin idræt og fritidsinteresse med respekt for hinandens forskelligheder og uden negativ påvirkning af andre.

Vi har altid brug for flere hænder til nye og spændende opgaver. Skriv til os hvis du gerne vil løse en opgave, deltage i et udvalg eller indgå i bestyrelsesarbejdet.

Vi arbejder i en uformel atmosfære og hvis nogen kunne tænke sig at deltage i bestyrelsesarbejde eller andet er man altid velkommen til at være med.

Skriv til ollerupgymnastikforening@gmail.com