Aktive Mandage

Så starter Aktive Mandage snart op igen!

Mandag den 1. april er første gang i år!

Mandag d. 27 maj kombinerer vi Aktiv Mandag med Loppemarkede i OD-hallen så husk lidt ekstra penge :-)

Eleverne sælger ud af deres ting, så der vil være mulighed for at købe alt muligt forskelligt og i mange forskellige størrelser :-)
Kom op og tjek det ud - det er gratis!

Hvad gør man?

Man møder op kl. 17.15 ( gerne lidt før) ved indgang A på Gymnastikhøjskolens parkeringsplads, vælger en aktivitet og kl. 17.30 går det så løs.

Hvilke aktiviteter er der og hvem er det for?

I menuen til venstre har vi lavet en oversigt. Aktiviteterne kan skifte lidt fra gang til gang. Der er noget for alle aldersgrupper og det er kun de allermindste børn at forældrene skal være der sammen med dem - ellers er det meningen man kan gå ud til hver sin aktivitet og så mødes til fællesspisningen kl. 19

Fællesspisning?

Ønsker man at spise med kl. 19, så skal man tilmelde sig senest torsdagen inden - Tryk her for at gå til bestilling

Hvad koster det?

Det koster 25 kr på dagen pr. person for en aktivitet, dette betales ved indgang A. Der kan betales med MobilePay og med kontanter - Husk gratis for medlemmer af Motion & Fitness

Fællesspisningen koster 25 kr for børn og 50 kr for voksne  - Tryk her for at gå til bestilling

Kom og vær aktiv i et sjovt fællesskab!