Støtte til Nye fællesskaber

Nye fællesskaber er en form for et eksperiment eller pilotforsøg, hvor vi vil afprøve mange muligheder for at skabe nye fællesskaber i Ollerup Gymnastikforening, med Gymnastikhøjskolen, med lokalsamfundet, med andre foreninger, skoler, institutioner, mm. Det er en udvikling som foreningen gerne bruger nogle midler på, men det er også en stor udgift og et sats, da vi ikke ved hvad der virker og ikke virker. Derfor søger vi fonde, puljer, samarbejdspartnere og sponsorer til vores projekt, så vi kan blive dygtigere til at skabe gode, sjove, tidssvarende og fællesskabende aktiviteter i Ollerup og omegn.

Projektet er 3 årigt og er forløbig i en afprøvende og beskrivende fase, hvor vi forsøger at blive mere konkrete på hvad det er vi vil og kan.

Ollerup Gymnastikforening og Gymnastikhøjskolen i Ollerup er foreløbig de primære til at finansiere projektet.

Foreløbig har vi fået støtte til projektet fra:

Svendborg Kommunes Folkeoplysningsudvalg 100.000 kr.
DGI Fyn 20.000 kr.
Folkehøjskolernes forening i Danmark - folkeoplysningspuljen 100.000 kr.
Foreningen til bevarelse af krosalen i Vester Skerninge 54.000 kr.

Sporten i Svendborg - sponsorerer en del af gavekortet til instruktører vedr. Aktive mandage, mm

Vi er utrolig taknemmelige for den støtte vi har fået og vi arbejder med at skabe mere finansiering til hele projektets levetid på 3 år.

Hvis du kunne være interesseret i at støtte vores projekt, så tag kontakt til Theis Bavnhøj Hansen  på email: theis_usa@hotmail.com eller 51784102