Sommerspring

NYHED i Ollerup Gymnastikforening - Sommerspring for voksne i april, maj og juni.

Man bliver aldrig for gammel til at lære…

Så kom op af stolen og start til voksenspring i Ollerups facilitetsrige springcenter om torsdagen. Vi starter opvarmningen i OD-hallen fra 20.00 og fra kl. 20.30-21:30 har vi springcentret.

Målet er, at vi starter med at lære de grundlæggende teknikker, hvorefter vi arbejder os op mod de flotte og sværere spring. Det skal lige pointeres, at det er et hold for ALLE niveauer, så der er ingen undskyldning for at blive hjemme!

Tilmelding til holdet kræver medlemsskab af Motion & Fitness - følg guiden nedenfor, for at tilmelde dig:

1) Oprettelse af ny Conventus-bruger

Hvis du ikke har en Conventus-profil i forvejen, skal du først registrere dig som nyt medlem. Det gør du ved at klikke på knappen nedenfor. Er man flere i en husstand, er det vigtigt at hver person har sin egen profil - det gælder både børn og voksne. Der kan sagtens være tilknyttet flere profiler til den samme e-mail adresse.

Har du allerede en profil, kan du blot gå videre til næste trin.

2) Oprettelse af abonnement

Når du har oprettet en Conventus-profil eller hvis du har en i forvejen, er du klar til at købe et abonnement. Vælg det ønskede abonnement nedenfor. Login med din Conventus-profil og udfyld kortoplysninger mv.

Første betaling på kortet vil være løbende måned (4 kr. pr.  dag) + den kommende måned (120 kr.). Herefter vil der fast blive trukket 120 kr. om måneden den sidste hverdag i hver måned. Juli og august er betalingsfri.

Hvis du registerer dig som studerende, er det vigtigt at du efterfølgende sender en kopi af dit studiekort til jls@ollerup.dk. Modtager vi det ikke inden for en uge, vil abonnementet blive ændret til et almindeligt abonnement.

3) Tilmelding til sommerspring

Når du er tilmeldt Motion & Fitness, er det gratis at gå til sommerspring og desuden får du også adgang til alle vores andre fantastiske tilbud i Motion & Fitness.