Nyt medlem

Ny bruger

Hvis du ikke har en Conventus-profil i forvejen, skal du først registrere dig som nyt medlem. Det gør du ved at klikke på knappen nedenfor. Er man flere i en husstand, er det vigtigt at hver person har sin egen profil - det gælder både børn og voksne. Der kan sagtens være tilknyttet flere profiler til den samme e-mail adresse.

Har du allerede en profil, kan du blot gå videre til næste trin.

Oprettelse af abonnement

Når du har oprettet en Conventus-profil eller hvis du har en i forvejen, er du klar til at købe et abonnement. Vælg det ønskede abonnement nedenfor. Login med din Conventus-profil og udfyld kortoplysninger mv.

Første betaling på kortet vil være løbende måned (4 kr. pr.  dag) + den kommende måned (120 kr.). Herefter vil der fast blive trukket 120 kr. om måneden den sidste hverdag i hver måned. Juli og august er betalingsfri.

Hvis du registerer dig som studerende, er det vigtigt at du efterfølgende sender en kopi af dit studiekort til jls@ollerup.dk. Modtager vi det ikke inden for en uge, vil abonnementet blive ændret til et almindeligt abonnement.