Naturlig Bevægelse

Naturlig Bevægelse starter op igen til Aktiv Mandag d. 16 april

Instruktør: Jonathan Lilliendal

Naturlig bevægelse er et hold, hvor vi udforsker, hvad det vil sige at bevæge sig som et menneske. Formålet er at finde vores bevægelsesglæde samt styrke vores bevægelsesfrihed, sociale bånd samt relation til naturen. Der vil være fokus på funktionel træning, hvor vi træner bevægelse og kroppen som en helhed. Vi bruger udendørsrummet og leger med terræn, træer og hinanden, som naturlige udfordringer for vores kroppe. Vi går, løber, kravler, hopper, klatrer, balancere, kaster, løfter, danser og leger i fællesskab. Træning vil være kreativ og varierende for højne engagementet og mindske skaderisiko. Holdet er for alle og der vil være masser af inspiration til at komme i gang med at bevæge dig mere og supplement til din nuværende træning.

Kom og lad naturen bevæge dig! Målgruppe: omkring de 13 - 100 år

Skovtur med bevægelse - FOR HELE FAMILIEN

En månedlig begivenhed hvor vi mødes et sted tæt på Ollerup for at gå en tur med hinanden i naturen. Undervejs stopper vi for at lege, bevæge os, spise og snakke sammen. Holdet er for alle store som små, så tag gerne hele familien og vennerne med. Lad os bevæge os sammen, styrke fællesskabet på kryds af generation og vores relation til naturen - noget vi har brug for i vores nuværende kultur.

Kom og lad naturen og fællesskabet bevæge dig!

Se denne video for inspiration: