CrossGym

Onsdag 17.45 - 19.00

i den gamle gymnastiksal / udendørs ved Arenaen i sommerhalvåret

Instruktører: Cathrine Grube Rasmussen og Diana Lund

CrossGym® er funktionel træning, der blandt andet bygger på olympisk vægtløftning, redskabsgymnastik og kredsløbstræning. Det er et sammensat træningskoncept med fart over feltet og høj intensitet i alle øvelser. Du bruger både din egen krop og forskellige træningsredskaber i øvelserne, der er simple og varierede.

Vi har en masse "legetøj" som vi krydrer træningen med, f.eks. Kettlebells, Powerbags, Battle Ropes, Jump Ropes, Wall Balls, romaskiner og Assault Bikes.

Den unikke træningsform er ikke kun for muskelbundter. Det er for alle uanset alder, køn og fysik. Du kæmper kun mod dig selv, og dermed er du sikker på, at modstanden og sværhedsgraden er den helt rigtige.

For at alle får noget ud af træningen, er der plads til max. 25 personer på et hold - tilmelding nedenfor.

I foråret og sensommeren flyttes træningen ofte til udendørsarealerne på Højskolen, men dette informeres der om løbende.

Pris: 395 kr. frem til påske eller gratis med abonnement

Hvis du kører på abonnement, skal du først tilmelde dig CrossGym nedenfor, inden du kan booke tider.